Betaal per maand bij Unigro
en houd zo uw budget in evenwicht

Let op, geld lenen kost ook geld.

Hebt u het ook wel eens moeilijk om een grote aankoop te doen? Uw wasmachine is stuk en u hebt dringend een nieuwe nodig. U bent toe aan een nieuw salon of een nieuwe tv. Maar uw budget laat het helaas niet toe om ineens zo’n groot bedrag neer te tellen ...
Unigro biedt u de perfecte oplossing: in kleine bedragen per maand betalen.

Het gaat om een verkoop op afbetaling. Het gaat niet om krediet dat terug wordt aangevuld naarmate u betalingen hebt uitgevoerd, zoals u het meestal aangeboden krijgt. Bij Unigro ontvangt u een afbetalingsplan per bestelling. U kunt het een soort microkrediet noemen: elke bestelling is een aparte kredietovereenkomst tussen u en Unigro. Ook voor kleine bedragen. En dat maakt het verschil!

Bovendien regelt u uw krediet rechtstreeks bij Unigro, zonder tussenkomst van een bank of andere financiële instelling. Het is veilig en zeker. U kunt op Unigro vertrouwen!

 
 
Geen voorschot te betalen
Kleine bedragen per maand
Geen kredietkaart nodig
 

Per maand betalen bij Unigro
biedt u heel wat voordelen

  • Alles is duidelijk, veilig en correct: bij Unigro weet u altijd waar u aan toe bent.
  • Het is verantwoord: Unigro zorgt ervoor dat u uw betalingen regelt zonder het te moeilijk te hebben met uw beschikbare budget. Daarom bekijkt Unigro uw persoonlijke situatie en biedt u de best mogelijke oplossing aan.
  • U geniet van krediet op maat: u kunt zowel het aantal afbetalingen als het bedrag per maand aanpassen.
  • U hebt geen kredietkaart nodig en u moet niet van bank veranderen.
  • U hoeft niet online te bankieren, het kan ook met overschrijvingen.
  • Alle kosten, zoals transport- en montagekosten, zijn in de afbetalingen inbegrepen.

“U hebt een uniek voordeel, want u betaalt geen voorschot. Niet tevreden over uw artikelen? Stuur ze dan gewoon terug!”

Céline
klantendienst Unigro

 

Hoe werkt het?

 

Plaats uw artikelen in uw winkelmandje en kies voor de betaling per maand.

Daarna geeft u nog uw persoonlijke gegevens door. Unigro heeft ze absoluut nodig om u persoonlijk te kunnen helpen. Deze gegevens worden enkel gebruikt om uw kredietaanvraag te kunnen behandelen. Het gebeurt dus in alle vertrouwen.

 

 

 

U krijgt een bevestiging van uw kredietaanvraag via e-mail.

Als uw kredietaanvraag is goedgekeurd, worden uw artikelen thuisgeleverd. Als uw betaling per maand niet kan doorgaan, dan neemt Unigro contact met u op en stelt u een andere betaalformule voor. Dit omdat Unigro verantwoord wil omgaan met elke betaling.

Tip: u kunt uw afbetalingen ook aanpassen. Bijvoorbeeld een kleiner bedrag per maand gespreid over een langere periode.

 

 

U betaalt niets bij de levering!
U krijgt uw kredietcontract bij uw artikelen.

U betaalt geen voorschot, dus ook bij de levering hoeft u niets te betalen. Dat is een uniek voordeel bij Unigro!
Het kredietcontract dat u bij uw artikelen krijgt, vult u correct en volledig in en stuurt u terug naar Unigro.

 

 

 

Uw eerste afbetaling start pas 1 maand na levering

U krijgt alle overschrijvingen om uw betalingen per maand te regelen. Maar u beslist zelf of u dat met overschrijving doet of met online bankieren via uw bank.

 

Overtuigd?

Kies dan voor de betaling per maand tijdens uw bestelling.

Ik ga shoppen »

Veelgestelde vragen  

Ik ben nog aan het afbetalen, mag ik al iets anders kopen?

Unigro gaat verantwoord met elke bestelling om. Unigro gaat dus bekijken of een nieuwe bestelling op krediet voor u haalbaar is. Als Unigro meent dat uw nieuwe bestelling kan doorgaan, krijgt u groen licht. Als het niet zo is, stelt Unigro u voor om uw vorige bestelling sneller af te betalen of om een goedkoper artikel te bestellen.

 

Wilt u persoonlijk
geholpen worden?

Neem contact op met Unigro »

Alles is afbetaald: wat nu?

U hebt uw bestelling volledig, stipt en correct afbetaald: proficiat! U kunt gerust een nieuwe bestelling op krediet bij Unigro plaatsen. Unigro laat u snel weten of uw nieuwe bestelling kan doorgaan.

Hoe kan ik mijn maandelijkse bedragen aanpassen?

Hiervoor neemt u best contact op met onze klantendienst. Dit kan via e-mail (klanten@unigro.be) of telefonisch (03 760 59 98).

Hoe vul ik mijn kredietcontract in?

Bekijk de video. Nog meer info vindt u hier »

 

   
   

Overtuigd?

Kies dan voor de betaling per maand tijdens uw bestelling.

Ik ga shoppen »

Let op, geld lenen
kost ook geld

Geld nodig

Zeg JA tegen uw kleine en grote plannen, met een interessante, snelle en discrete lening
Let op, geld lenen kost ook geld.
Geld nodig

Catalogus

In de catalogus van Unigro vindt u een ruime keuze aan kwaliteitsartikelen tegen onweerstaanbare prijzen.
Vraag nu uw catalogus aan!

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en eventuele recyclagebijdrage, exclusief verzend- en betaalkosten.