Wij hebben een duidelijke visie op wie we zijn, wat we willen bereiken, tot wie we ons richten en hoe we dat willen doen. Kort geformuleerd komt het hierop neer:
"Onze klanten kiezen voor Unigro omdat wij bijdragen aan de verbetering van hun levenscomfort."
Ons productgamma bestaat uit meubelen, huishoudelektro, elektronica, huislinnen, body & fitness, producten voor de tuin en de vrije tijd, verwarming, … Onze collecties worden aangevuld en ondersteund door een aantrekkelijk dienstenpakket met o.a. een verzorgde en goed geplande thuislevering, montage van de meubelen, een professionele naverkoopdienst, …
Unigro realiseert een groot deel van zijn omzet door de verkoop op afbetaling van zijn producten aan een hoofdzakelijk Franstalige en populaire doelgroep.
De Otto Group is een wereldwijd actieve retailgroep met alles bij elkaar ongeveer 50.000 werknemers en een omzet van 12,5 miljard euro. Met meer dan 123 bedrijven is de Otto Group aanwezig in 30 landen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië. Met een onlineomzet van 7 miljard euro is de Otto Group een van de grootste retailers op wereldschaal.
UNIGRO
Prins Boudewijnlaan 65
9100 Sint-Niklaas
btw: 0401 222 385
Als bedrijf in de distributiesector valt Unigro onder de collectieve regelgeving van het Paritair Comité 311. Alle cao's die in het PC worden afgesloten zijn dus automatisch bindend voor Unigro."
Bij Unigro werken we volgens 3 principes ongeacht je functie, niveau of verantwoordelijkheid binnen onze organisatie.
Hoe? Het verwachte resultaat binnen jouw functie, rol of domein efficiënt en doelbewust opleveren.
Wat we van jou verwachten:
Hoe? In teamverband en over de afdelingen heen zoeken naar de beste aanpak voor een project/opportuniteit. Je komt zo met je collega’s tot een gezamenlijk gedragen oplossing die de organisatie ten goede komt.
Wat we van jou verwachten:
Hoe? Expliciet en regelmatig erkenning tonen voor de prestaties, houding, reacties van een medewerker, een collega of een verantwoordelijke.
Wat we van jou verwachten:
Omdat je echte verantwoordelijkheden krijgt binnen je domein. Zonder dat je daarbij de eerste de beste fout meteen cash betaalt. Wie een fout maakt en er iets uit leert, heeft een stap vooruit gezet.
Omdat je graag deel uitmaakt van een team. Want alleen sta je nergens. Dat laatste wordt vaak gezegd maar bij ons is het ook zo! Van ronkende titels liggen wij dus niet wakker. Wat telt, is wat je doet en hoe je jezelf gedraagt tegenover je collega's.
Omdat bij ons iedereen aanspreekbaar is. Met de voornaam graag. "Meneer" en "mevrouw", da's voor formulieren en de burgerlijke stand. Dit houdt ook in dat kritiek moet kunnen. Als het goed is, is het fijn om een compliment te krijgen. Als het even fout gaat, dan mag dat ook gemeld worden. Maar altijd op een opbouwende manier en met respect voor ieders eigenheid.
Omdat wij ook de mens achter de functie zien en willen kennen. Bij ons is niemand een nummer. En ja, wij weten goed dat er zich ook op het thuisfront soms moeilijke en onverwachte situaties kunnen voordoen. Binnen redelijke grenzen en met goede afspraken kan er heel wat opgelost worden.
Niet te vergeten, omdat wij een brede waaier aan beroepen hebben. Daardoor komen diverse profielen bij ons aan de bak: commerciële bedienden, medewerkers voor planning en dispatching, chauffeurs, statistici, copywriters en vertalers, internetspecialisten, order-pickers, te veel om op te noemen.
Solliciteer spontaan, stuur je brief met cv naar l.desmet@unigro.be
Wij hebben een duidelijke visie op wie we zijn, wat we willen bereiken, tot wie we ons richten en hoe we dat willen doen. Kort geformuleerd komt het hierop neer:
"Onze klanten kiezen voor Unigro omdat wij bijdragen aan de verbetering van hun levenscomfort."
De omgeving
Als retailbedrijf hechten we veel belang aan de kwaliteit van onze klantencontacten. Doorheen de jaren is de opdracht van ons contactcenter geëvolueerd van het louter beantwoorden van inbound telefoonverkeer naar een dynamisch en commercieel gebeuren. Unigro wil een klantgerichte customer service uitbouwen die beantwoordt aan de vereisten van een competitief e-commerce-bedrijf waarin ook de sociale media hun plaats opeisen.
Uw profiel
U bent een loyale collega die zich in alle omstandigheden als een teamspeler gedraagt; een persoon die de sterke groei van onze Internet activiteit kan steunen en verder ontwikkelen.
Geïnteresseerd?
Stuur uw brief met cv naar l.desmet@unigro.be
Unigro is een Belgisch bedrijf actief in de e-commerce en maakt deel uit van de OTTO-group. Voor onze IT-afdeling zoeken we een IT Support Engineer
Doel van de functie
Als IT support Engineer kom je terecht in het IT operations team. Je staat in voor de goede werking van de IT infrastructuur en je bent geeft eerste- en tweedelijns ondersteuning aan onze eindgebruikers bij IT problemen. Je voert installaties uit, helpt bij onderhoud van de systemen.
Via ons service desk systeem volg je de incident en service requests nauwgezet op. Je staat in nauw contact met onze externe partners en neemt een stuk coördinatie tussen onze partners op in functie van de incident werking.
Taakbeschrijving
Profiel
Geïnteresseerd?
Stuur uw brief met cv naar l.desmet@unigro.be
Unigro is een Belgisch bedrijf actief in de e-commerce en maakt deel uit van de OTTO-group. Voor onze IT-afdeling zoeken we een IT System Engineer
Doel van de functie
Als een System Engineer ben je verantwoordelijk voor het beheer en de support van het IT landschap op hard- en software niveau, dit om maximale uptime, beschikbaarheid en betrouwbaarheid van de systemen te garanderen.
Je zal ook betrokken worden bij de technische follow-up en implementatie van IT projecten.
Taakbeschrijving
Profiel
Geïnteresseerd?
Stuur uw brief met cv naar l.desmet@unigro.be