High tech deals + netbook voor een knalprijs bij elke bestelling Gebruik promocode 342F Meer informatie

2 jaar all-in garantie:
Unigro maakt het verschil !

Bij de aankoop van een nieuw artikel wilt u er helemaal zeker van zijn dat u zich geen zorgen hoeft te maken over herstellingen of extra kosten. Dat is precies wat de all-in garantie van Unigro u biedt! U bent immers 2 jaar (of bij bepaalde producten zoals matrassen tot 5 jaar) volledig gedekt tegen fabricagefouten.

Deze garantie krijgt u automatisch en kosteloos bij elke aankoop, en bij alle artikelen !

Unigro’s all-in garantie
stelt u 100 % gerust

Vertoont uw product een defect, dan zorgen wij ervoor dat het kosteloos hersteld wordt. Zonder discussie.

Met Unigro’s all-in garantie behoudt uw artikel zijn volledige waarde gedurende de hele garantieperiode. Dit is uniek bij Unigro en helemaal niet in alle verkooppunten zo. Zelfs indien u een artikel meermaals voor herstelling binnenbrengt, behoudt het zijn volledige waarde.

Indien blijkt dat uw artikel niet meer hersteld kan worden, bekijken we of we het kunnen vervangen door een gelijkwaardig product. Indien dit niet zo is, krijgt u de volledige aankoopsom terugbetaald. Een unieke service van Unigro! Uw all-in garantie is echter niet van toepassing bij normale slijtage of schade door verkeerd gebruik.

Dit garanderen we u:



  • uw garantie dekt alle herstelkosten
  • uw artikel behoudt zijn volledige waarde
  • minimum 2 jaar totale garantie op alle artikelen
  • verlengbaar tot 5 jaar voor heel wat producten


“Geniet van onze ijzersterke garantie. Uw product behoudt zijn waarde gedurende de hele garantieperiode. Dat is uniek!”

Céline
klantendienst Unigro

Wat houdt de garantie precies in?

Artikel defect? Uw garantie dekt alle herstelkosten tegen fabricagefouten

Dat is inclusief werkuren, onderdelen en verplaatsing in België en Groothertogdom Luxemburg. Bovendien kunt u rekenen op deze kosteloze service gedurende de volledige garantieperiode. Geen verborgen addertjes onder het gras. Zolang u uw toestel normaal gebruikt en niet blootstelt aan val- of vochtschade, komt u bij Unigro niet voor onverwachte kosten te staan. Want uw all-in garantie dekt werkelijk alle herstelkosten. U kunt dus op beide oren slapen.

Uw artikel behoudt zijn volledige waarde

Bij Unigro behoudt uw artikel zijn volledige waarde gedurende de hele garantieperiode. Dit is uniek bij Unigro en helemaal niet in alle verkooppunten het geval. Zelfs indien net op het einde van de garantieperiode uw artikel niet meer hersteld kan worden, krijgt u de volledige aankoopsom terugbetaald!

Minimum 2 jaar totale garantie op alles

Van meubelen tot groot elektrotoestellen : al onze producten vallen onder deze garantie. Dit wil zeggen dat uw artikel bij normaal gebruik niet kapot mag gaan binnen de 2 jaar. Is dit toch het geval, dan zullen wij het kosteloos repareren of vervangen

Verlengbaar tot 5 jaar voor heel wat producten

Vindt u 2 jaar garantie toch net iets te weinig, dan kunt u voor heel wat producten kiezen voor de verlengde garantie tot 5 jaar (of 3 jaar bij gsm’s en spelconsoles). Ook deze garantie is all-in en omvat alle voordelen die u bij de standaardgarantie geniet, maar voor een langere periode. Voor een kleine bijdrage bent u 5 jaar lang gerust.

Wat moet ik doen om mijn garantie te krijgen?

Zelf moet u helemaal niets doen om recht te hebben op uw garantie. Voor elke aankoop die u verricht bij Unigro, hebt u automatisch recht op 2 jaar all-in garantie. Indien u dat wenst, kunt u ze natuurlijk wel verlengen tot 5 jaar voor producten waarop de verlengde garantie van toepassing is. Zo bent u nog langer gerust!


Wilt u meer weten over de verlengde garantie?
Bekijk dan hier alle info >

Wat als mijn product toch kapotgaat?

We herstellen uw product binnen de kortst mogelijke termijn

Mocht uw product toch om een of andere reden een defect vertonen, dan lossen we dat graag voor u op. Bij Unigro kunt u rekenen op een herstelling door professionele en erkende herstellers binnen de kortst mogelijke termijn. Ook als uw artikel buiten garantie is, helpen we u graag verder. We informeren u dan op voorhand indien uw artikel niet meer hersteld kan worden of bij hoog oplopende herstellingskosten. Zo kunt u nog steeds zelf beslissen.

Uw oorspronkelijke garantie wordt verlengd met de hersteltermijn

Het is natuurlijk niet leuk dat u uw product moet missen tijdens de hersteltermijn. Daarom wordt de duur van uw oorspronkelijke garantie verlengd met de hersteltermijn. Zo geniet u altijd de volle termijn van uw garantie.

3 maand garantie op alle herstellingen

Voor elke herstelling die wij voor u uitvoeren geldt een garantie van 3 maanden. Na de herstelling loopt uw garantietermijn natuurlijk weer door.



Geen zorgen dus : u geniet steeds van
2 jaar all-in garantie op al uw aankopen bij Unigro!


Ik ga shoppen >

Veelgestelde vragen

Zijn er uitsluitingen op de garantie?

Ja, er zijn enkele uitsluitingen op uw all-in garantie. Zoals bij elke winkel gelden voor herstel of vervanging binnen de garantie een aantal voorwaarden. Wij gaan ervan uit dat u uw product correct gebruikt en geen schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, uw product te laten vallen of bloot te stellen aan vocht. Is uw product toch defect door verkeerd gebruik of normale slijtage, dan lossen we dat ook graag voor u op, maar dan valt dit buiten de garantie. In zo’n geval worden er kosten in rekening gebracht voor de herstelling. Natuurlijk zijn we bij Unigro graag volledig transparant hierover . Hier komt u alles te weten over de uitsluitingen op de garantie.

Wilt u persoonlijk geholpen worden?

Neem contact op met Unigro >

Ik heb mijn artikel ontvangen maar het is beschadigd. Wat nu?

Werd uw artikel geleverd door ons eigen transport? Neem dan contact op met ons zodat wij het beschadigde artikel kunnen ophalen voor herstelling of vervanging. Kleinere artikelen die via bpost werden geleverd, vragen wij u via bpost terug te sturen. Vermeld hierbij steeds dat het om een terugzending voor Unigro gaat. Hou er wel rekening mee dat u ons dient te verwittigen binnen de 10 werkdagen na levering. Best vraagt u ook meteen een terugzendingsbewijs in uw lokaal postkantoor.

Wat moet ik doen wanneer mijn artikel tijdens de garantieperiode een defect vertoont?

Indien uw artikel een defect vertoont tijdens de garantie, neemt u best zo snel mogelijk contact op met uw consulente via telefoon of e-mail. Afhankelijk van het type product, kan de voorgestelde oplossing variëren. Grote elektrotoestellen zullen we bijvoorbeeld aan huis herstellen, voor pc’s en sommige gsm-toestellen krijgt u ondersteuning op afstand via een telefonische hulplijn en kleinere artikelen zullen wij meestal vragen terug te sturen via bpost.

En wat na de garantie?

U hebt uw product langer dan 2 jaar geleden gekocht en u wilt het laten herstellen? Ook na de garantie helpen wij u graag verder. In zo’n geval worden er wel kosten in rekening gebracht voor de herstelling. Of misschien hebt u enkel nood aan een wisselstuk? Ook dat kunnen wij voor u bestellen bij de producent. Uiteraard zolang deze verkrijgbaar zijn.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikelen?

Uw leveringsbon of aankoopbewijs geldt als garantiebewijs.

Even geduld...
Even geduld...
U ziet zo dadelijk de prijs per maand
Even geduld...
Uw voordelen komen er aan