1. Dienst-na-verkoop

▶ 14 kalenderdagen om uw artikelen te beoordelen

Uw tevredenheid is onze prioriteit!

Daarom hebt u na de ontvangst van uw bestelling 14 kalenderdagen de tijd om uw artikelen te beoordelen.

Klik hier voor meer info

▶ 2 jaar all-in garantie

Wist u dat u bij Unigro geniet van 2 jaar all-in garantie op al uw artikelen?

Klik hier voor meer info.

▶ Geniet ik van enige garantie op mijn artikelen?
  • Totale garantie op alle artikelen wat betreft fabricagefouten:
    Deze garantie dekt alle kosten voor werkuren, onderdelen en verplaatsing. U kunt steeds beroep doen op deze gratis service gedurende de volledige periode van uw garantie: 2 jaar voor de meeste artikelen en 3 tot 5 jaar voor bepaalde artikelen (bijv. matrassen). Mits een kleine bijdrage kunt u voor gsm-toetellen en spelconsoles de garantie verlengen tot 3 jaar (indien de verkoopprijs hoger is dan 100€). Voor heel wat hifi-en huishoudartikelen kan de garantie tot 5 jaar verlengd worden, alsook voor bepaalde meubelen uit ons gamma.
  • Herstellingen:
    Indien nodig, is herstelling mogelijk binnen de kortste mogelijke termijnen en door professionele en erkende herstellers. Indien uw artikel niet meer door de waarborg gedekt is, dan informeren wij u op voorhand.
▶ Ik heb mijn artikel goed ontvangen maar ik versta de gebruiksaanwijzing niet/ ik kan hem niet monteren. Wat nu?

Onze dienst naverkoop is steeds tot uw dienst op het nummer 03/760 59 98: van maandag tot vrijdag, van 8 tot 20 uur en op zaterdag, van 9 tot 18 uur.

Contacteer ons via e-mail : klanten@unigro.be

▶ Ik heb mijn artikel ontvangen maar het is beschadigd. Wat nu?
  • Werd uw artikel geleverd door ons eigen transport? Neem dan contact op met ons zodat wij het beschadigde artikel kunnen ophalen voor herstelling of vervanging.
  • Kleinere artikelen die via bpost werden geleverd, vragen wij u via bpost terug te sturen. Vermeld hierbij steeds dat het om een terugzending voor Unigro gaat.
  • Hou er wel rekening mee dat u ons dient te verwittigen binnen de 10 werkdagen na levering.
  • Verder geniet u van 2 jaar garantie op alle artikelen die u bij Unigro koopt. Bovendien is het mogelijk deze garantieperiode te verlengen.
Vraag ook meteen een terugzendingsbewijs in uw lokaal postkantoor.
▶ Ik heb mijn artikel ontvangen maar het voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het terugsturen?

Toch niet tevreden over uw product en u wil het terugsturen? Dat kan! Hiervoor beschikt u altijd over 10 werkdagen om ons op de hoogte te brengen.

  • Als het om grote artikelen gaat (met transportcodes T3, T4 en T5), zullen wij die gratis bij u thuis komen ophalen.
  • Indien het gaat om kleinere artikelen (met transportcodes T0, T1 en T2), vragen wij u deze via bpost terug te sturen. Vermeld hierbij steeds dat het om een terugzending voor Unigro gaat.

Vraag ook meteen een terugzendingsbewijs in uw lokaal postkantoor.

▶ Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Uw pakket is niet toegekomen. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Neem contact op met onze klantendienst op het nummer 070/23 23 99 (0,30 €/min) of contacteer ons via e-mail: klanten@unigro.be

▶ reparatie na aankoop

Ook na uw aankoop kunt u op beide oren slapen.

Blijkt een herstelling nodig te zijn, dan zorgen wij daarvoor!

Klik hier voor meer info

▶ Team van specialisten

Hebt u een vraag over de installatie, garantie of werking van uw toestel?

Contacteer ons:
Per e-mail op klanten@unigro.be
Per telefoon : 03/760 59 98

▶ Verlengde garantie (5 jaar)

Wist u dat u uw garantie kunt verlengen tot een periode van 5 jaar voor hifi- en elektroartikelen en sommige meubelen?

Geïnteresseerd?
Klik hier
voor meer info.

▶ Wisselstukken en gebruiksaanwijzing

U kunt tot lange tijd na uw aankoop een beroep doen op ons voor wisselstukken van verschillende merken. Wij bestellen deze voor u bij de producent (zolang ze verkrijgbaar zijn). Ook een gebruiksaanwijzing kunt u bij Unigro nog tot lang na uw aankoop opvragen.

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info

▶ Kan ik mijn iPhone terugzenden?

Absoluut. Net zoals bij andere artikelen hebt u bij de aankoop van uw iPhone 14 kalenderdagen de tijd om uw artikel te beoordelen. Ook in het geval van een reparatie binnen de garantietermijn zullen wij u vragen uw toestel terug te sturen. Om de terugzending zo vlot mogelijk te laten verlopen, vragen wij u met de volgende puntjes rekening te houden:

  • Wij kunnen uw iPhone niet herstellen of terugnemen indien u de functie iCloud en 'Find My iPhone' niet hebt uitgeschakeld. Deze functionaliteit verhindert immers dat wij toegang krijgen tot uw iPhone.
  • Indien u niet weet hoe u deze functies zelf kunt deactiveren, vragen wij u contact op te nemen met de hulplijn van Apple op het nummer 0800 80 407 of de instructies te volgen onder het kopje hieronder.
▶ Hoe kan ik accounts verwijderen van mijn iPhone, smartphone of Samsung Gear als ik mijn toestel opstuur voor reparatie?

U hebt besloten uw iPhone of smartphone terug te sturen of te laten repareren? Dan vragen wij u om alle accounts zoals iCloud en Google te verwijderen, anders kunnen wij uw toestel niet herstellen of terugnemen. Wis ook al uw persoonlijke gegevens van het toestel. Hieronder beschrijven we voor u hoe dit zijn werk gaat per besturingssysteem.

iPhone - Find my iPhone

‘Zoek mijn iPhone’ tijdelijk deactiveren kan perfect en dat doet u zo:

  1. Ga naar de Instellingen van uw iPhone. Dit is de app met de grijze tandwielen.
  2. Helemaal bovenaan ziet u uw naam. Druk daarop.
  3. Selecteer vervolgens de optie 'iCloud' door erop te drukken.
  4. Veeg met uw vinger omhoog tot u de optie 'Zoek mijn iPhone' ziet. Selecteer deze door erop te drukken.
  5. Schakel 'Zoek mijn iPhone' uit door op het knopje te drukken.
  6. U wilt 'Zoek mijn iPhone' niet alleen tijdelijk deactiveren, maar volledig uitschakelen en het toestel wissen (bijvoorbeeld omdat u het toestel terugstuurt)? Volg dan ook nog deze extra stappen:

  7. Ga naar de Instellingen van uw iPhone. Dit is de app met de grijze tandwielen.
  8. Veeg met uw vinger over het scherm omhoog tot u de optie 'Algemeen' in beeld ziet. Selecteer deze door erop te drukken.
  9. Veeg met uw vinger omhoog tot u de optie 'Stel opnieuw in' ziet. Selecteer deze door erop te drukken.
  10. Kies 'Wis alle inhoud en instellingen'. Nu wordt u gevraagd uw toegangscode in te brengen. Voer ze in en druk op 'Gereed'.
  11. U krijgt nu de vraag of u uw iPhone wilt wissen. Druk op 'Wis iPhone' als u de iPhone volledig wilt wissen.
  12. Ter beveiliging krijgt u nu nog een keer de vraag of u de iPhone wilt wissen. Wilt u dit nog steeds, druk dan op 'Wis iPhone'. Uw iPhone wordt nu gewist.

Samsung smartphones

Volg de onderstaande stappen om uw account te verwijderen en uw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let op: al uw gegevens en bestanden gaan verloren. Maak op voorhand een volledige back-up, bijvoorbeeld in uw Google-account.

  1. Maak een back-up van uw persoonlijke gegevens als u dit nog niet gedaan hebt.
  2. Ga op uw toestel naar Settings of Instellingen en kies vervolgens voor Accounts en Sync of Account en Synchronisatie.
  3. Klik uw Samsung account aan.
  4. Kies Remove Samsung Account of Verwijder Samsung Account.
  5. Er komt nu een bericht tevoorschijn met de melding dat alle data verloren gaat.
  6. Bevestig dat u wilt doorgaan.
  7. Voer uw inloggegevens in wanneer dit gevraagd wordt om de account te verwijderen.

Overige Android smartphones

Volg onderstaande stappen om uw Google-account te verwijderen en uw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Let erop dat u beschikt over een werkende wifi-verbinding om de stappen succesvol af te ronden. Let op: al uw gegevens en bestanden gaan verloren. Maak vooraf een volledige back-up, bijvoorbeeld in uw Google-account.

  1. Maak een back-up van uw persoonlijke gegevens als u dit nog niet gedaan hebt.
  2. Ga naar Setting of Instellingen en vervolgens naar Accounts.
  3. Kies voor uw Google-account en klik vervolgens op het icoontje met 3 puntjes.
  4. In de extra opties vindt u de optie 'Verwijderen' óf 'Synchronisatie uitschakelen'.
  5. Voer uw wachtwoord in wanneer hierom wordt gevraagd.
  6. Gelukt? Dan verdwijnt het kopje 'Google' onder uw Accounts.
  7. U kunt nu uw toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen om alle persoonlijke gegevens te verwijderen.

Samsung Gear

De producten van Samsung Gear maken gebruik van een Reactivation Lock om ervoor te zorgen dat uw apparaat niet geactiveerd kan worden zonder uw wachtwoord. Volg onderstaande stappen om de Reactivation Lock (tijdelijk) te deactiveren. Let op: het toestel moet op dit moment via Bluetooth verbonden zijn met uw smartphone.

  1. Zet het apparaat aan en ga via het startscherm naar alle apps.
  2. Kies voor Samsung Gear. Bij sommige toestellen staat deze app onder Samsung Apps.
  3. Klik Find My Gear aan.
  4. Klik op Reactivation Lock.
  5. Gebruik de slider om de Reactivation Lock uit te zetten.
  6. Voer het wachtwoord van uw Samsung account in en druk op BEVESTIGEN of CONFIRM.

Windows smartphones

Ook het wissen van uw Windows smartphone is helemaal niet moelijk. Volg onderstaande stappen om alle persoonlijke info van uw toestel te wissen. Let op: zorg voor een back-up van uw gegevens en bestanden via uw Windows-account.

  1. Maak een back-up van uw gegevens, als u dit nog niet gedaan hebt.
  2. Kies op het startscherm voor het Windows-logo om naar alle apps te gaan.
  3. Selecteer Instellingen.
  4. Kies voor Systeem.
  5. Ga via Info naar Fabrieksinstellingen.
  6. U krijgt nu twee waarschuwingen. Bent u zeker van uw zaak? Klik dan twee keer Ja.
  7. Het kan even duren voor uw toestel klaar is met wissen.

2. Mijn bestelling

▶ Aankoopgidsen

Koop slim en laat u informeren door Unigro!

Bekijk hier onze aankoopgidsen.

▶ Beschikbaarheid van webartikelen

U wilt weten of uw artikel snel geleverd kan worden?

Controleer dan online de beschikbaarheid in de prijzentabel op www.unigro.be

▶ Bestaan er nog andere manieren om te bestellen?

Jazeker, u kunt ook bestellen:

  • Via post
    Stuur ons uw bestelbon terug naar het volgende adres: Prins Boudewijnlaan 65, 9100 Sint-Niklaas.
  • Via telefoon
    Geef uw bestelling door aan onze telefonistes. Ze staan tot uw dienst van maandag tot vrijdag, van 8 tot 20 uur en op zaterdag, van 9 tot 18 uur.
    U kunt ze bereiken op het nummer: 070/23.23.99(0,30 euro/min). Buiten deze uren zal een automatisch antwoordapparaat uw bestelling opnemen.
  • Via fax
    U kunt uw bestelling doorfaxen naar het nummer 070/22 52 53(0,30 euro/min).
  • Via internet
    Contacteer ons op het volgende adres : klanten@unigro.be of bestel onmiddellijk via de Unigro site. Om van uw geschenken en promoties te genieten, gelieve altijd duidelijk uw Geschenkcode te vermelden bij uw bestelling.

▶ Evolutie van uw online bestelling

Bestelt u via internet?

Volg dan de status van uw bestelling online via onze website.

Klik hier voor meer info.

▶ Hoe geef ik een bestelling door via de Unigro site?

Gelieve de volgende stappen te volgen bij het plaatsen van uw bestelling op onze website:
  1. U selecteert een artikel van uw keuze (door op de foto te klikken)
  2. U bepaalt het gewenste aantal
  3. U klikt vervolgens op "toevoegen aan winkelmandje"
  4. Indien u nog meer artikels wenst te bestellen klikt u op "verder winkelen" zoniet klikt u op "mijn winkelmandje bekijken"
  5. U vult vervolgens uw persoonlijke geschenkcode in in het voorziene vakje en vinkt het bolletje aan.
  6. Tenslotte drukt u op "code bevestigen".

    Mijn geschenkcode



    "
  7. U klikt op"de bestelling plaatsen"
  8. U identificeert zich door uw persoonlijk paswoord in te vullen en vervolgens te klikken op "ik identificeer me"
  9. U kiest het leveringsadres (uw thuisadres of een ander adres naar keuze)
  10. U kiest "normale levering" of "levering in 24 u"
  11. Indien u nog andere speciale wensen (bijvoorbeeld : huur meubellift, programmatie TV, terugname recupel-artikelen,...) kan u deze noteren in het daarvoor voorziene vakje.
  12. U klikt op "bevestigen"
  13. U kiest de betalingswijze betalen per maand (als u op krediet wenst te betalen) of betalen in 1 keer (als u contant wenst te betalen):
    • Via online bankoverschrijving
    • Visa/Mastercard
    • Paypal
    • Betaling bij levering
    • Via overschrijving na ontvangst
    • Partner card
  14. U bevestigt nogmaals uw bevestiging door uw akkoord te verklaren met onze algemene verkoopvoorwaarden: Ik heb de algemene verkoopsvoorwaarden gelezen en aanvaard ze.
▶ Hoe kan ik mijn gratis geschenk krijgen?

Als u een bestelling doorgeeft, of dat nu schriftelijk, telefonisch of via internet is, wordt uw cadeau automatisch aan uw levering gevoegd.

In bepaalde gevallen kunt u echter uw geschenk ontvangen zonder bestelling.
Wij vragen u dan wel om ons uw geschenkaanvraag terug te sturen samen met een cheque van 4,99 EUR voor aparte behandelings-en verzendingskosten of door 4,99 EUR te storten op onze rekening :
IBAN : BE09732009962557 (732-0099625-57) met vermelding van de geschenkcode in de mededeling.

Gelieve er wel rekening mee te houden dat deze service niet van toepassing is op acties die aangeboden worden via onze nieuwsbrieven op internet!

▶ Ik wens mijn bestelling te wijzigen of te annuleren. Is dit mogelijk?

Natuurlijk.

Bel ons op het nummer 070/23 23 99 (0,30 euro/min) en onze telefonistes zullen u meteen helpen.
Ook kunt u een e-mail sturen naar het volgende adres ::klanten@unigro.be

Indien u de bestelling wenst te annuleren, dient u ons steeds de reden mee te delen.

▶ Registreren en inloggen op de Unigro site. Hoe werkt dat?

Indien u zich op de Unigro site wenst aan te melden (inloggen), dient u op de homepagina rechtsbovenaan te klikken op de knop "mijn klantenprofiel".

Door vervolgens uw e-mailadres en uw paswoord in te vullen onder : "Ik ben reeds klant bij Unigro.be", verschijnen uw persoonlijke gegevens automatisch op uw bestelformulier, uw cataloogaanvraag of uw e-mailformulier. Op die manier spaart u dus heel wat tijd.

Om zich op de Unigro site te registreren, volgt u dezelfde stappen maar vult u uw e-mailadres en een paswoord van uw keuze in onderaan "ik heb nog geen klantenprofiel".
U kan vervolgens zelf uw persoonlijk dossier aanvullen met uw persoonlijke gegevens en wensen.

▶ Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden raadplegen?

U kan onze algemene verkoopvoorwaarden raadplegen volledig onderaan de homepagina of door hier te klikken

▶ Waar vind ik de promoties van Unigro terug?

Ontdek elke week op de homepagina van de Unigro site nieuwe promoties. Bovendien ontvangt u samen met uw catalogus folders waarin u erg interessante koopjes terugvindt.

▶ Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling online heb doorgegeven?

U ontvangt een e-mail die bevestigt dat wij uw bestelling goed ontvangen hebben.

Deze bestelling is echter niet onmiddellijk te raadplegen in de opvolging van uw bestelling.Ook op het moment dat uw bestelling verwerkt wordt, is deze niet zichtbaar.

Dit is pas mogelijk nadat u een tweede bevestiging via e-mail ontvangen heeft met daarop alle gegevens van uw bestelling (leveringsadres, kosten, enz...).

Voor de rest hoeft u niets meer te doen, wij zorgen voor een zo spoedig mogelijke levering van uw bestelling.

3. Mijn levering

▶ Hoeveel bedragen de transportkosten voor mijn bestelling?

De transportkosten hangen af van het artikel dat u bestelt (groot, klein) alsook van het type levering dat u vraagt (normale levering of levering 24 uur).
Hier volgt een overzicht van de transporttarieven voor elk type levering.

Normale levering

  • T0 = 4,99 €
  • T1 = 9,99 €
  • T2 = 14,99 €
  • T3 = 19,99 €
  • T4 = 29,99 €
  • T5 = 44,99 €

Levering 24 uur

  • T0 = 11,99 €
  • T1 = 16,99 €
  • T2 = 24,99 €
  • T3 = 29,99 €
  • T4 = 44,99 €
  • T5 = 59,99 €

Verhuring ladderlift

  • 175€
Elk artikel komt overeen met een T-code die verwijst naar de transporttarieven.
T1 tot T3 zijn tarieven voor kleine artikelen, T4 en T5 zijn voor grotere artikelen bestemd.
▶ Huur ladderlift

Wist u dat u bij Unigro een ladderlift kunt huren (betalende service)?

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info.

▶ Ik bestel een nieuw toestel. Wat moet ik met mijn oud toestel?

Alle toestellen onderhevig aan een recyclagebijdrage (recupel) worden enkel teruggenomen op voorwaarde dat u Unigro hiervan bij uw bestelling verwittigt en uw toestel klaarstaat aan de voordeur (gereinigd en geledigd).

Alle andere artikelen die NIET onderhevig zijn aan recyclagebijdrage (meubilair, matrassen, enz...) worden NIET teruggenomen.

▶ Ik wens mijn artikelen op een ander adres te laten leveren. Is dit mogelijk?

Absoluut.

Vul het vakje A linksboven op de bestelbon in of bel naar het nummer 070/23.23.99 (0,30 euro/min) om ons te verwittigen.
Indien u via internet bestelt, gelieve dan het gewenste adres aan te duiden bij de 3e stap van uw bestelling.

In uw persoonlijk profiel kan u steeds nieuwe leveringsadressen toevoegen. Een leveringsadres verwijderen is echter niet mogelijk.

Denk er ook aan de persoon die uw levering in ontvangst neemt te waarschuwen.

▶ Kan iemand mijn artikel monteren?

Om uw artikel bij u thuis te laten monteren, vult u het vakje "montage" in op uw bestelbon.

Indien u via telefoon bestelt, gelieve u dan te richten tot de telefoniste.


Via internet:
tijdens uw online bestelling klikt u het vakje aan bestemd om de montage van uw artikel aan te vragen.
De prijs voor de montage verschijnt dan automatisch.

Indien u informatie wenst betreffende de montagetarieven, dan kunt u altijd bellen naar het nummer 070/23.23.99 (0,30 euro/min).

▶ Kan ik mijn artikel op verdieping laten leveren?

Alle grote artikelen worden tot op de 3e verdieping geleverd door onze transporteurs.

Indien vervoer via de trap of de lift onmogelijk is, of indien u op een hogere verdieping (4e tot en met 7e verdieping) woont, dient u de goederen zelf naar boven te brengen of kunt u ook een ladderlift huren, mits een bijdrage van 175 EUR (verwittig hiervoor bij uw bestelling).

Voor gebruik van een ladderlift vraagt u ook op voorhand toelating en speciale verkeersborden bij het lokale politiekantoor of gemeentebestuur.

▶ Kan mijn artikel geïnstalleerd worden bij de levering?

Bij de levering sluiten wij gratis uw wasmachine of droogkast aan op de bestaande en conforme water-en elektriciteitsleiding (uitgezonderd leveringen in 24 uur en inbouwtoestellen).

▶ Levering in 24 uur

Wist u dat heel wat artikelen in 24 uur geleverd kunnen worden?


Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info.

▶ Levering op verdieping

Wist u dat al uw artikelen op verdieping geleverd kunnen worden?

Geïnteresseerd?

Klik hier voor meer info.

▶ Montage fietsen, meubelen, fitnessapparaten,...

Wist u dat fietsen, meubelen, fitnessapparaten,… bij u thuis door ons serviceteam gemonteerd kunnen worden?

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info.

▶ Montage vaatwassers, wasmachines en droogkasten

Wist u dat vaatwassers, wasmachines en droogkasten gratis geplaatst en aangesloten kunnen worden (uitgezonderd leveringen in 24 uur en inbouwtoestellen)?

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info.

▶ Terugname oude recupel-toestellen

Wist u dat wij uw oude toestel onderhevig aan een recyclagebijdrage kunnen terugnemen?

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info.

▶ Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen ?
  • Als het artikel dat u besteld hebt voorradig is, dan zal uw bestelling binnen 14 dagen maximum geleverd worden.
  • Als het om grote artikelen gaat (T4 en T5), sturen wij u een paar dagen voor de levering een bericht met de precieze leveringsdatum. Indien deze datum u niet schikt, belt u naar het nummer 070/23.23.78 of stuurt u een e-mail naar planning@unigro.be voor een nieuwe afspraak.
    Het is dus van groot belang uw telefoonnummer te vermelden bij uw bestelling.
  • Levering in 24 uur
    Bestel op het nummer 070/23.23.99 (0,30 euro/min). voor de middag en vraag de levering in 24 uur aan. Indien uw artikel voorradig is, dan wordt die de eerstvolgende werkdag geleverd.

4. Mijn betaling & mijn contract van verkoop op afbetaling

▶ Betaling in termijnen
Geniet onmiddellijk van uw droomartikelen en betaal uw bestelling met kleine bedragen per maand!

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info.

▶ Hoe vul ik mijn contract van verkoop op afbetaling in?
▶ Betaling met ecocheques

Wist u dat u heel wat milieuvriendelijke producten kunt betalen met ecocheques?

Geïnteresseerd?

Klik hier voor de volledige lijst op

▶ Graag zou ik weten hoeveel maandelijkse termijnen ik nog moet afbetalen. Wie kan me hierbij helpen ?

Als u nog vragen hebt omtrent uw betalingen, kunt u altijd bellen naar 03/760 57 64 en raad vragen aan onze telefonistes.

▶ Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

Unigro biedt u verschillende betalingsmogelijkheden. U kunt heel eenvoudig de betaalmethode van uw keuze aanduiden in uw online winkelmandje of uw keuze doorgeven aan de telefoniste indien u telefonisch bestelt (0,30 €/min).

  • Via de betaling per maand
    U betaalt uw bestelling beetje per beetje terug, via kleine bedragen per maand. Bij de levering krijgt u alle nodige documenten (contracten van verkoop op afbetaling, overschrijvingsformulieren, leverings-garantiebon ....). Ook kan u kiezen voor de betaling op maat. U bepaalt zelf hoe u betaalt. Zo beheert u uw budget naar eigen ritme. Indien u op maat wenst te betalen, gelieve naar de klantendienst te bellen 070/23.23.99 (0,30 euro/min). Een telefoniste zal dan met u de meest gepaste betaling berekenen.
  • 14 dagen na levering
    U betaalt 14 dagen na levering per overschrijving.
  • Contant bij levering
    U betaalt cash bij de levering.
  • Contant online bij uw bestelling
    U betaalt het totaalbedrag via online banking (via PayPal, Visa, MasterCard, EuroCard, Belfius, KBC, ING,...). Indien u de contantprijs en transportkosten online betaalt bij uw bestelling, betaalt u bovendien geen 4,99 € beheers- en inningskosten.
▶ Ik heb een betalingsherinnering ontvangen. Ik wens meer informatie. Wie kan me helpen?

Voor alle vragen omtrent uw betalingen, kunt u altijd bellen naar 03/760 57 64 en raad vragen aan onze telefonistes.

▶ Online betaling

Wist u dat u online in alle veiligheid kunt betalen met een bankkaart? Bovendien betaalt u geen geen 4,99 € beheers- en inningskosten indien u de contantprijs en transportkosten online betaalt bij uw bestelling.

Geïnteresseerd?
Klik hier voor meer info.

▶ Kan ik het resterende bedrag van mijn krediet vervroegd terugbetalen?

Uiteraard bieden wij u graag de mogelijkheid om vervroegd het resterende bedrag van uw krediet geheel of gedeeltelijk terug te betalen. Dit kan op elk ogenblik via een aangetekend schrijven ter attentie van: Unigro - Dienst VAT, Prins Boudewijnlaan 65, 9100 Sint-Niklaas.

5. Andere Vragen ?

▶ Hoe kan ik de catalogus ontvangen?

U kan onze cataloog aanvragen aan de bovenzijde van onze homepagina of door hier te klikken.

▶ Hoe kan ik een lening op afbetaling aanvragen?

Om uw aanvraag voor lening op afbetaling correct te kunnen registreren, dient u het bijgevoegde formulier volledig in te vullen en terug te sturen.

Download hier het document.

▶ Hoe kan ik mij uitschrijven op de nieuwsbrief?

U heeft de mogelijkheid om uw abonnement op onze nieuwsbrief op te zeggen en dit op de homepagina van onze website onder de rubriek "Abonnement Nieuwsbrief".

Als u hier uw e-mailadres invult en vervolgens op "Uitschrijven" klikt, komt u terecht op een andere pagina :

  • U komt terecht op de pagina "Uitschrijven Nieuwsbrief"
    => U bevestigt uw e-mailadres en antwoordt vrijblijvend op de vragenlijst. Tenslotte klikt u op "Ik schrijf me uit".
  • U komt terecht op de pagina "Ik heb reeds een klantenprofiel"
    => U vult uw e-mailadres en paswoord in. U komt terecht op de pagina waar u zich kan in - of uitschrijven voor de ontvangst van onze promotionele aanbieding.
Opgelet : het is mogelijk dat de eerstvolgende nieuwsbrief u alsnog opgestuurd wordt. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Indien u toch nog e-mails blijft ontvangen, verzoeken wij u ons dit te melden op volgend adres : klanten@unigro.be Wij doen ons uiterste best om u dan zo snel mogelijk uit te schrijven.
▶ Identiteitscontrole

Ingeval u een kredietbestelling plaatst, heeft onze financiële dienst het recht om een kopie recto-verso te vragen van uw identiteitskaart.

U kan deze kopie versturen :

per fax : 070/22 52 53
per e-mail : cid@unigro.be
per post : Prins Boudewijnlaan 65 - 9100 Sint-Niklaas

▶ Kan ik mijn bestelling afhalen in Uniprofi?

U kan inderdaad uw colli komen afhalen in onze winkel Uniprofi, gelegen te 9100 Sint-Niklaas, Prins Boudewijnlaan 65.

De winkel is open van dinsdag tot en met vrijdag van 10u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u. De zaterdag doorlopend van 10u tot 18u. Op maan-, zon- en feestdagen is de winkel gesloten.

Gelieve bij het plaatsen van uw bestelling er wel duidelijk bij te vermelden (via internet in het vakje 'opmerkingen') dat u uw colli zelf wenst af te halen in onze winkel. U zal een brief ontvangen van zodra de colli klaarstaat.

▶ Kan men bij Unigro bestellen vanuit het buitenland?

Onze commerciële activiteiten zijn beperkt tot in België en het Groothertogdom Luxemburg.

▶ Onze winkel Uniprofi

Wij hebben een winkel, 'Uniprofi', gevestigd te 9100 Sint-Niklaas, Prins Boudewijnlaan 65.

De winkel is open van dinsdag tot en met vrijdag van 10u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u. De zaterdag doorlopend van 10u tot 18u. Op maan-, zon- en feestdagen is de winkel gesloten.

Opgelet: niet alle artikels zijn in de winkel te bezichtigen. We raden u dan ook aan eerst via het nummer 070/22.52.52 na te gaan of het gewenst artikel in de winkel staat of niet.

▶ Werd mijn aanvraag tot betaling op krediet aanvaard?

Onze financiële dienst bekijkt nauwkeurig elke aanvraag tot betaling op krediet.

De Belgische wetgeving verplicht ons om u een kopie van de voor- en achterzijde van uw paspoort te vragen.
U kan deze opsturen per fax op het nummer 070 22 52 53 of via mail naar: CID@unigro.be

Indien uw aanvraag aanvaard werd, zal u persoonlijk verwittigd worden van de verzendings- of leveringsdatum en dit per brief of e-mail. In het geval van een weigering wordt u verwittigd per brief.

De acceptatie of weigering van uw bestelling is NIET zichtbaar in de opvolging van uw bestelling in uw klantenprofiel.

▶ Ik heb een prijs gewonnen van Unigro maar ik moet toch betalen?

U hebt er misschien al van gehoord: oplichters contacteren u via telefoon, e-mail of sms om uw gegevens te kunnen krijgen of geld te vragen. Hierbij gebruiken ze meestal de naam van een bedrijf dat u goed kent.

Zoiets noemt men ‘scam’. Het zijn meestal oplichters die vanuit het buitenland opereren.

Ook de naam van Unigro wordt door deze oplichters misbruikt om onze klanten te misleiden.

Het kan dus gebeuren dat u een telefoon krijgt met de mededeling dat u bij Unigro een prijs gewonnen hebt, maar dat u wel geld moet betalen om die prijs te kunnen krijgen of om de prijs uitbetaald te krijgen, al dan niet in vreemde valuta.
Er wordt meestal uitgelegd dat u de prijs niet kan krijgen zonder een voorschot te betalen, als verzekering, voor de transportkosten of voor welke reden ook.

Ons advies: ga nooit in op zo’n aanbod!

Unigro houdt regelmatig acties waarbij klanten een prijs kunnen winnen. Maar Unigro vraagt nooit geld voor een prijsuitreiking! Bij alle acties van Unigro krijgen de winnaars hun prijs zonder dat zij er extra geld voor moeten betalen. Unigro zorgt ervoor dat de winnaars hun prijs krijgen, zonder dat ze er zelf iets voor moeten doen.

Wees dus altijd voorzichtig als onbekenden u via de telefoon of e-mail geld vragen voor een prijs. Controleer of u te maken hebt met scam.

Geld nodig

Zeg JA tegen uw kleine en grote plannen, met een interessante, snelle en discrete lening
Let op, geld lenen kost ook geld.
Geld nodig

Catalogus

In de catalogus van Unigro vindt u een ruime keuze aan kwaliteitsartikelen tegen onweerstaanbare prijzen.
Vraag nu uw catalogus aan!

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en eventuele recyclagebijdrage, exclusief verzend- en betaalkosten.