Al onze artikelen worden bij u thuis geleverd. Bij elk artikel staat de levertermijn vermeld. Hou er wel rekening mee dat, wanneer u op krediet bestelt, de validatie van uw bestelling mogelijk iets langer (1 à 2 dagen) kan duren.
Kleine artikelen worden verstuurd met Bpost. Voor deze artikelen ontvangt u een e-mail en een sms-bericht met vermelding van de datum waarop uw bestelling verzonden wordt. Eén à twee dagen nadien wordt uw bestelling thuis geleverd via de post. Indien u op dat moment niet aanwezig bent, zal de postbode een briefje achterlaten met meer info over hoe u uw pakket kunt verkrijgen.
Voor grote artikelen bieden wij u bovendien enkele unieke diensten:
Wanneer de levering van uw bestelling ingepland wordt, ontvangt u van ons een e-mail en een sms-bericht met de exacte leverdatum en een indicatie van het tijdstip van levering. Controleer zeker goed uw gegevens in uw online profiel.
Indien deze datum u niet schikt, bel dan naar het nummer 03/760 57 96 of mail naar planning@unigro.be voor een nieuwe afspraak. Zonder tegenbericht zal de levering plaatsvinden op de geplande datum. Ter herinnering sturen wij u daags voordien en de ochtend van de levering nog een sms-bericht.
Vergeet niet de dag van de levering uw identiteitskaart of een kopie ervan ter beschikking te houden.
Indien u uw artikel sneller geleverd wilt, kunt u een levering in 24 uur aanvragen. Als de levering in 24 u mogelijk is voor het artikel dat u gekozen hebt, zal u deze optie kunnen aanvinken in uw winkelmandje. Het artikel wordt u dan, in België én het Groothertogdom Luxemburg, de eerstvolgende werkdag (weekends en feestdagen niet inbegrepen) thuisbezorgd.
Lees meer »
Uw artikel wordt ook op verdieping geleverd met de trap maximaal tot de derde verdieping. Woont u op de vierde verdieping of hoger? Dan moet de lift ruim genoeg zijn, zodat het artikel erin past.
Deuropeningen, liften en trappenhallen moeten ook zo ingericht zijn dat onze transporteurs uw artikel zonder verdere hulpmiddelen naar de gewenste plek kunnen brengen. Het is onder meer belangrijk dat er een voldoende grote doorgang is en voldoende manoeuvreerruimte op trappen, in traphallen, enz. Sommige artikelen (zoals Amerikaanse koelkasten, grote salons of boxsprings) kunnen we omwille van hun omvang en gewicht geen treden op tillen. Indien onze transporteurs merken dat het niet haalbaar is om grote en omvangrijke artikelen op verdieping te leveren, kunnen zij beslissen om uw artikel(en) slechts tot net aan de voordeur te leveren.
Gelieve een vlotte doorgang te voorzien bij levering van grote artikelen. Enkel toestellen onderhevig aan een recyclagebijdrage worden teruggenomen en op voorwaarde dat u Unigro hiervan bij uw bestelling verwittigt en uw toestel aan de voordeur klaar staat. Matrassen zijn onderhevig aan de recyclagebijdrage Valumat en worden niet meegenomen door Unigro. U kunt ze wel steeds naar het dichtstbijzijnde recyclagepark brengen: https://valumat.be/nl/ik-wil-mijn-oude-matras-recycleren/bij-een-inzamelpunt-in-mijn-buurt. Recyclagebijdrage Valumat geldig vanaf 01 januari 2021.
Bekijkt u liever de artikelen in de papieren catalogus? Dan vindt u bij de artikelen in de prijzentabel steeds een transportcode (bijv. T1). Hieronder vindt u alle transportcodes die van toepassing zijn met hun overeenstemmende transportkost. Als u meerdere artikelen bestelt, betaalt u voor al uw bestelde artikelen enkel de transportkosten van het artikel met het hoogste transporttarief.
Transportkosten kleine artikelen
Transportkosten grote artikelen