Snelle en correcte levering

Al onze artikelen worden bij u thuis geleverd. Indien het artikel voorradig is en u vóór 16 u online bestelt, voorziet Unigro een snelle leveringstermijn van gemiddeld 2 tot 3 dagen voor kleine artikelen met de codes T0, T1, T2 en T6 en 2 tot 3 weken voor grote artikelen met de codes T3, T4 en T5 (bijv. koelkasten, meubelen, ...). Hou er rekening mee dat, vooral bij een eerste kredietbestelling, de validatie van uw bestelling mogelijk iets langer (1 à 2 dagen) kan duren. Voor grote artikelen bieden wij u bovendien enkele unieke diensten:

Kleine artikelen

Voor kleine artikelen met de codes T0, T1, T2 en T6 ontvangt u een sms-bericht - indien uw gsm-nummer bij ons bekend is - met vermelding van de datum waarop uw bestelling verzonden wordt. Eén à twee dagen nadien wordt uw bestelling thuisgeleverd via de post. Indien u op dat moment niet aanwezig bent, zal de postbode een briefje achterlaten met meer info over hoe u uw pakket kunt verkrijgen.

Grote artikelen

Levering op afspraak:

Enkele dagen vóór de levering stuurt Unigro u een verwittigingsbrief met de leveringsdatum. Indien deze datum u niet schikt, bel dan naar het nummer 03/760 57 96 of mail naar planning@unigro.be voor een nieuwe afspraak. Zonder tegenbericht zal de levering plaatsvinden op de geplande datum. Als extra service belt het planningsteam u op voorhand op om de levering nog vlotter te laten verlopen. Op de dag van de levering ontvangt u eveneens een sms-bericht met een tijdsindicatie. Zo hoeft u niet onnodig te zitten wachten. Uiteraard kunnen wij deze service enkel aanbieden indien uw gsm-nummer bij ons bekend is.

Levering in 24 u:

Indien u uw artikel sneller geleverd wilt, kunt u telefonisch een levering in 24 uur aanvragen. Het artikel wordt u dan, in België én het Groothertogdom Luxemburg, de eerstvolgende werkdag (weekends en feestdagen niet inbegrepen) thuisbezorgd.
Lees meer »

  • U kunt ook kiezen voor de levering op een ander adres. In dit geval vermeldt u dit telefonisch, schriftelijk op uw bestelbon of tijdens de bestelprocedure bij online bestelling en verwittigt u de persoon die uw levering in ontvangst zal nemen.
  • Om een vlotte levering te garanderen, vragen wij u bij de levering uw identiteitskaart of een kopie ervan ter beschikking te houden.
  • De bijdrage in de transportkosten komt bovenop de prijs van uw artikel (zie tarieven onderaan). Bij online bestelling krijgt u deze bijdrage te zien tijdens de bestelprocedure, indien u via de catalogus bestelt, kunt u bij elk artikel een code T (bijv. T2) raadplegen die verwijst naar deze bijdrage. Als u meerdere artikelen bestelt, betaalt u voor al uw bestelde artikelen enkel de transportkosten van het artikel met het hoogste tarief.

Levering op verdieping:

Uw artikel wordt ook op verdieping geleverd. Met de trap maximaal tot de derde verdieping. Woont u op de vierde verdieping of hoger? Dan moet de lift ruim genoeg zijn, zodat het artikel erin past.

Deuropeningen, liften en trappenhallen moeten ook zo ingericht zijn dat onze transporteurs uw artikel zonder verdere hulpmiddelen naar de gewenste plek kunnen brengen. Het is onder meer belangrijk dat er een voldoende grote doorgang is en voldoende manoeuvreerruimte op trappen, in traphallen, enz. Sommige artikelen (zoals Amerikaanse koelkasten, grote salons of boxsprings) kunnen we omwille van hun omvang en gewicht geen treden op tillen. Indien onze transporteurs merken dat het niet haalbaar is om grote en omvangrijke artikelen op verdieping te leveren, kunnen zij beslissen om uw artikel(en) slechts tot net aan de voordeur te leveren.

Indien vervoer langs de trap of via de lift niet mogelijk is, raden wij u aan een ladderlift te vragen (bijdrage 175 €). Verwittig hiervoor wel op voorhand bij uw bestelling. De ladderlift is beperkt in hoogte tot de 7de verdieping. Voor gebruik van een ladderlift vraagt u ook op voorhand toelating en speciale verkeersborden bij het lokale politiekantoor of gemeentebestuur.

Uitgepakt en op de plaats van uw keuze gezet:

De transporteurs verwijderen de verpakking. Gelieve een vlotte doorgang te voorzien bij levering van grote artikelen. Enkel toestellen onderhevig aan een recyclagebijdrage worden teruggenomen en op voorwaarde dat u Unigro hiervan bij uw bestelling verwittigt en uw toestel aan de voordeur klaar staat. Matrassen zijn onderhevig aan de recyclagebijdrage Valumat en worden niet meegenomen door Unigro. U kunt ze wel steeds naar het dichtstbijzijnde recyclagepark brengen: https://valumat.be/nl/ik-wil-mijn-oude-matras-recycleren/bij-een-inzamelpunt-in-mijn-buurt. Recyclagebijdrage Valumat geldig vanaf 01 januari 2021.

Leveringstarieven

Levering kleine artikelen:

Transportkosten kleine artikelen

  • T0 = 4,99 €
  • T1 = 9,99 €
  • T2 = 14,99 €
  • T6 = 19,99 €

Levering grote artikelen:

Transportkosten grote artikelen

  • T3 = 19,99 €
  • T4 = 29,99 €
  • T5 = 49,99 €

Verhuur ladderlift:

  • 175 €

Levering in 24u:

  • T0 = 11,99 €
  • T1 = 16,99 €
  • T2 = 24,99 €
  • T3 = 29,99 €
  • T4 = 44,99 €
  • T5 = 64,99 €
  • T6 = 29,99 €
Even geduld...
Even geduld...
U ziet zo dadelijk de prijs per maand
Even geduld...
Uw voordelen komen er aan